دکتر بیا اینجا !

 

 با عرض سلام و پرسیدن سوال که کی خسته ست ؟


غرض از مزاحمت این بود که پس از مدتی که فعالیت هایم در این عرصه ی مجازی ، رو به افول گذاشته بودند ، دوباره الکی تصمیم گرفتم که یک وبلاگ گروهی بزنم . اصلا من وقتی به این داستان وبلاگ زدن از منظر ژنتیکی نگاه می کنم ، به راحتی درمی یابم که ما (من و اجدادم ) کلا ژنتیکی توی اینجور کارا اوستا بودیم ! یعنی یا وارد کاری نمیشدیم یا تا تهِ تهش میرفتیم . مثلا ممد آقای قاجار، یکی از اجداد من بوده و ایشون دست توانمندی در امر ازدواج داشته و دلبرکانی همچون : بلقیس ( دختر سفیر بلاروس ) ، ام کلثوم ( دختر ترشیده ی خلیفه عربستان ) ، عقدس ( بچه محل سابقش ) و ..... از سوگلی هاش بودند . حالا اگه با این پیشینه به من نگاه کنی ، به راحتی متوجه میشی که دلیل افتتاح وبلاگ های :بیشه 1،2 و باغ بی برگی و چندین وبلاگ که نامشون از ذهنم پاک شده ، چی بوده و چی هست و در نگاهی عمیق تر چی خواهد بود !


سخن کوتاه کنم دکتر جان ، خدمتت عارضم که با جمعی از رفقای باحال دور هم جمع شدیم که میخوایم یه مجله وبلاگی راه بندازیم و من احساس کردم که حضور شخص سخنور و سخندان و دانشمندی همچون شما در این محفل علم و ادب و ذوق و شور ، لازم و ملزوم است ! از همین رو این نومه رو واست سندش می کنم که بهت بگم : دکتر بیا اینجا ! بیا و بخش روانشناسی رو در دستان پرمهرت به رشد و شکوفایی برسان ! همچین برسان که خودش نفهمه چجوری رسیده ! مشتی جون اگه کسی بود که مثل خودت دکتر بود ، اصلا وقتتو نمیگرفتم ولی چه کنم که مرید درگاهتم و کفتر جلد خونتم ! بخوری پاتم ، نخوری پاتم ، آخه آش کشک خالتم ! ذغال بافورتم . آتیش منقلتم ! سینه چاک دلتم ، دل انگیز ! 

 

با تشکر فائزه ، م . ح . م . د بلاگ ساز



با سلام و یادآوری اینکه دشمن بی پدر خسته ست ،


خب من واقعا مدت مدیدی بود که نگران فعالیت های تو بودم . وقتی به صورت یک سریال بهشون نگاه می کردم تازه متوجه میشدم که حرکت بعدی تو ، مسلما خطرناک تر خواهد بود و از لحن نامه هم مشخص شده که پر بیراه نمی گفتم ! یک بار به لحن گفتارت دقت کن فرزندم ... بله شما دچار بیمار چندشخصیتی شدی که این مشکل در مراحل ابتدایی به صورت دو شخصیتی ست و در مراحل پیچیده ( یعنی مورد خودت ) به چند ده شخصیتی هم میتواند برسد . اما هیچ غصه نخور که دکتر اینجاست تا همین مشکلات رو برطرف کنه ... من از نوشته ات متوجه شدم که به شدت علاقه مند به ازدواج و عروسی هستی و دلیل  این ادعا هم، اسم جد بزرگوارت است یعنی ممد آقای قاجار ... تو می تونستی اسم رضا شوفر رو ببری ولی آدم برجسته ی زندگیت کسی نیست جز همون ممد آقا و تو هم با بردن نام خانم "س" و چندین مورد دیگه ، این داستان را بر همگان آشکار نموده ای ... اما بحث در مورد این علاقه ات به وبلاگ داشتن ، بحث دیگری ست که تنها به ضمیر ناخودآگاهت برمیگردد و آنجاست که تو شب ها در خواب دچار توهم میشوی و با خود میگویی که : هی وای من ، اف بی آی میخواد بیاد دستگیرم کنه بخاطر نوشته هام ، پس باید برم یه وبلاگ جدید بزنم ! اما آیا تا به حال دقت کرده ای که اف بی آی مخفف چیست ؟؟؟


ذهنت را خسته و ضمیر ِ فراموش شده ات را نگران نسازم ، من به این وبلاگ خواهم پیوست . نه بخاطر تو ، نه بخاطر بیماری ات ، فقط بخاطر جمعی که قرار است دوستانه در کنار هم کمک کنند تا ملتی را از لذت خواندن سرشار نمایند ... بخاطر احترام به هدفشان کلاه از سربرمیدارم و فریاد میزنم : دکتر اومده اونجا ! داشتم فراموش می کردم ای طفل بازیگوش که اف بی آی مخفف این کلمات است : فرنگیس ِ بی پدر یادم کن !

دکتر مشتی فروید


پی نوشت : ای دوستان من ، اینجا مکانی ست که من خود را موظف نموده ام تا به سوالات روانشناسانه و روان پزشکانه ی شما پاسخ گو باشم . پس بپرسید و مطلع شوید و بدانید که اگر جواب تان را نمی دانستم ، به روی خودم نمی آورم . راه تماس با من هم ، همین ارتباط با من و ایمیل وبلاگ است . منتظر سوالات گرم و سرد شما هستم !  
 
نظرات 12 + ارسال نظر
طه شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ب.ظ

خیلی باحال نوشتی نیما جان!بنده خدا ممد رو که له کردی!
ولی مشکلی که گفتیَ مشکل منم هست!بازم هست!
ستون ویژه مخاطبان ندارید آقای دکتر که ما هم مشکلاتمونو بگیم؟!

نیما جان کیه قربان ؟؟؟ اینجا فقط جناب آقای دکتر مشتی فروید حضور دارند !

ببین دوست عزیز شما میتونی از گزینه ای به اسم تماس با من که در سمت راست بلاگ وجود دارد استفاده کنی و مشکلت را برای بنده بازگو کنی . به سرعت رسیدگی خواهم کرد !

ناهید شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.nahid2369.blogfa.com

دکتر یه نسخه ای بده به من که بعد ازین دیگه عاشق نشم!!!

به روی چشم فرزندم . به زودی جوابت را خواهیم داد .

الهام شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ http://sampad82.blogfa.com


سلااااااااااام دکتر جان!
سلام با وجدان!
سلام آگاه!!
سلام نیماا! هررررررر!
خیلی خندیدم... شادم کردی خدا شادت کنه ننه!

سلام الهام جان !
ببین دخترم اینجا نیما نداریم . شما تا حالا چندبار خودت رو با شرایط وفق دادی . بابا اینجا نیما نیست !
حال چون دعا کردی این دفعه نمیزنمت !

دخترک زبون دراز یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ

ببخشید قبل این که سوال کنم یه سوال این دکتراتون رو از کجا گرفتید؟از آکسفورد بود دیگه ؟

نخیر . شما برگرد روی دیفال رو نگاه کن . نوشته از کمبریج آمریکا !

عاطی یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ق.ظ http://parvaze67.blogfa.com

سلام . یعنی این تریپ دکتر مشتی فروید بهت میاداااااا اساسی .
خوب بود ، خیلی .

خوب دکتری گفتند . استادی گفتن !
خواهش .

خدیجه زائر یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ق.ظ http://480209.persianblog.ir

خب لازمه بگم اینجا خونواده رد میشه.......پاراوان یادتون نره

مرسی جهت یادآوری . ایشالا سفارش دادم یه دونی خوشگلش رو بیارند واسم !

سارای در به در یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ http://1darbedar.blogfa.com

سلام....

دکتر شوما احتیاد را هم میتونی ریشه کن کونی!!؟ .. بنده محتادم خفن .... به گشت و گذار و خوندن وبلاگ های رنگاوارنگ و جور و واجور .... دیگه اصلندش وخ نی می کونم به امورات زندگی بپردازم .... اساسا فالج شده این زندگی بد مصب ما....ترا خدا دستم به تمبان مبارکت دکی جان .... خلاصم کن از این احتیاددددددددد

سلام...

منتظر پاسخ خود در پست های آتی باشید دخترم !

محدثه یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

سلام کن دکتر!
شما اگه بتونی این خوره ی درس نخوندن منو درمان کنی مشتری ثابتت میشم!
البته توقع زیادی نمیره از شما!
چون هیچ دکتر نتونسته درمانش کنه!

بچچه ادب داشته باش !
شما کلا نا امید به دنیا اومدی گویا ؟

لاکو یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ http://laku.persianblog.ir

اجازه دکتر؟
ما خودمونم دکتریم
یعنی هنوز نشدیم
ولی بالاخره که میشیم
دوستون داریم همکار

همکار جان واسه ما مشکل به وجود نیار . ما متعهد و متاهلیم !

silent سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ب.ظ http://bikhialeeshgh.blogfa.com/

سلام آقای دکتر
میخواستم ببینم چطور میشه همسرم راضی بشه تمام کارهای خونه رو برسه و بذاره من هرچقدر دلم می خواد برم خرید؟!!!

سلام دوست عزیز
به زودی جوابت را خواهی گرفت !

ماه نو-بهار پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام
دکتر نظرتون رو درباره شیوع و اپیدمی سندرم وبلاگ نویسی گروهی و مجله نویسی وبلاگی(دور از جان ۹۰) بفرمایید!

سلام
نظرم کاملا مثبت تشریف داره . به هرحال همین سندروم هاست که بعضیا رو معتاد بلاگ نویسی کرده !

سحر جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.dayzad.blogsky.com

سلام آقای دکتر
فوق العاده بود
انشالله که پربارتر هم بشه!
ی فکری به حال این آقا محمد ما بکن. جدی جدی داره خطرناک میشه این بشر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد