دکتر یکی را دوست میدارد !

 

 ناهید ، چندین و چند ساله از مشهد :


دکتر یه نسخه ای بده به من که بعد ازین دیگه عاشق نشم!!!


دوست عزیز،


آیا شما مازوخیست تشریف داری ؟ خب در این عصر سربی و فلزی و دودی و ... که قلب آدم ها مثل یه تیکه سنگ شده ، تنها راه نجات بشر همون عشقی ست که شما داری ازش فرار می کنی . مثلا خود من ، یکی را دوست میدارم و احساس میکنم که زندگیم دگرگون شده است . از این حس قشنگ لذت میبرم هموجور ! این اتاق برای رفع مشکلات شماست و نه اینکه نمک بر زخمی بپاشیم . چشم ها را باید شست عمو جان ، جور دیگر باید دید ! در ضمن هرچی از عشق فرار کنی ، بیشتر به سمت انزوا میری...



سارای در به در ، چند ساله در سفر از شهر بی همسفر :


سلام....

دکتر شوما احتیاد را هم میتونی ریشه کن کونی!!؟ .. بنده محتادم خفن .... به گشت و گذار و خوندن وبلاگ های رنگاوارنگ و جور و واجور .... دیگه اصلندش وخ نی می کونم به امورات زندگی بپردازم .... اساسا فالج شده این زندگی بد مصب ما....ترا خدا دستم به تمبان مبارکت دکی جان .... خلاصم کن از این احتیاددددددددد


و علیک السلام ،


بنده شاید بتونم اعتیاد رو درمان کنم ولی فکر نکنم بتونم دیکته ی شما رو تصحیح کنم ! البته شما مشکلی نداری ها ، این لحن حرف زدن شماست که یکمی مشکل دار تشریف داره و کلمات رو همونجوری که تلفظ میکنی ، مینویسی . البته شاید هم ریشه در دوران تحصیل داشته باشه که بهتون نگفتند که زبان گفتار و زبان نوشتار باهم فرق فوکوله !

خب حالا بپردازیم به بحث اعتیاد یا همون احتیاد شما اما قبل از اون بی زحمت این تمبان ما رو ول کن که میترسم کش تمبان زیر این همه فشار جا بزنه و من بمونم و آبروی ریخته شده ! شما در اولین اقدام باید لینکدونی رو حذف کنی . تجربه نشون داده که لینکدونی اگه نباشه ، کسی وبلاگ رنگارنگ نمیخونه . بعد اگه دیدی جواب نداد ، کامنتدونی پست هات رو ببند ، آخه اینم ارتباط تنگاتنگ و غیر مشروعی داره با میزان وبلاگ خونی شما . در مرحله ی سوم شما دست به یه اقدام جنبشی پتانسیلی میزنی و وبلاگت رو با آرامش تمام حذف میکنی و بعدش هم بخاطر استخون درد یکم گریه می کنی و تمام . البته اگه دیدی دوباره به سمت وبلاگ نویسی تمایل پیدا کردی ، اول دوستان نابابت رو از خودت دور کن و در صورت جواب ندادن ، شما کلا کامپیوتر خونتون رو بنداز سطل آشغال . کامپیوتر میخوای چی کار !؟ برو سبزی پاک کن دختر جان . پاشو که در به در هات تازه شروع شده !



دخترک زبون دراز ، هم سن و سال مادربزرگ هیتلر از مشهد :


ببخشید قبل این که سوال کنم یه سوال این دکتراتون رو از کجا گرفتید؟از آکسفورد بود دیگه ؟

دوست زبون درازم

تا جایی که من میدونم این سوال هیچ نکته ی خنده داری نداره پس اون نیشتو ببند دختر جان ! و بعدش هم اینکه مگر دانشگاه های وطنی چه ایرادی داره که از اونور مرزها مدرک بگیرم ؟ همین شماها هستید که تخم بذر و نفاق رو در دل دانشجویان این مملک کاشتید . همین شماها هستید که دلیل فرار مغز ها شدید . با وعده های دروغین و نشون دادن در باغ آلو ، قصد دارید که  جوانان مملکت را از راه راست و مستقیم و بدون سرعت گیر منحرف کنید . برو این دام جای دگر نه !!! ما خام این حرف ها نمی شیم و برای تحصیل در همین وطن ، مراکز خوبی را سراغ داریم ....


 سخنی با همه : در همین جا لازم میبینم که از همه ی دوستانی که آرزوی سعادت و خوشبختی برای ما ( بنده و بانو ) دو گل نوشکفته ی باغ عشق و وفا کردند ، قدردانی و سپاسی عمیق و فراگیر داشته باشم . راستی با اون همکارمون در بخش طنز هم کارها خواهیم داشت .

 در زیر سایه ی درخت بشینید که هوا گرم
                                                                                     دکتر مشتی فروید

نظرات 19 + ارسال نظر
دخترک زبون دراز جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام آقا من اعتراض دارم من از مادربزرگ هیتلر بزرگتر بیدم تازشم چرا تهمت می زنید اصلاحیه بدین اگه نه میرم ارشاد ازتون شکایت می کنم

اصلاحیه نمیدم . هیچ کاری هم از دستت برنمیاد !

میس الف ! جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.inspiration90.blogfa.com

دکتر من یه بار وبلاگم رو حذف کردم ولی می بینید که بازم اینجام ! و پس فردا هم امتحان دارم .. بازم نشسته م دارم وب می خونم ! راهکار اساسی تر لطفاااا !

خودکشی رو دوست داری ؟

سپیده جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

با سلام خدمت جناب دکتر...بنده رو هم که میشناسی احتیاجی به معرفی ندارم
دکی دستم به دامنت...من چندروزه که همش دلم میگیره...همش تنم اسیره(با لحن نامجووگلشیفته بخونید)...نمی دونم چیکار کنم این ذلیل مرده رو که انقد خودشو واسم نگیره...منظورم دلمه دکی...حالاشما میگی چیکارش کنم ها!!!؟؟!
باتشکر از دکتر مشتی فروید

بله شما رو هم میشناسیم . از مریضهای خودمونی ! جواب به زودی گفته خواهد شد !

سپیده جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ http://1394a.persianblog.ir

راستی دکی دوباره تبریک میگم بابت این قضیه ی دکتر یکی را دوست میدارد

ممنون بازهم بخاطر تبریکت !

[ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ

فاطمه (شمیم یار شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ

سلامممممم دکتر جان
خوبه احوالات؟ احوالات دوست جون؟
دکتر این مهره هفتم از سمت راست به هوا متمایل به چپ احساسم یه ذره درد می کنه؟
به نظر شما برم دکتر/

سلام معلم جان
مرسی . دوست جون کیه ؟ من دوستی ندارم اینجا !
شما برو پیش صافکاری . اونجا بهت توضیح میدن . اینجا از لحاظ سیستم داخلی معاینه میکنیم !
برو

ناهید شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.nahid2369.blogfa.com

ببین بچه اون زمانی که تو توی قنداق بودی ما عاشق شدیم تموم شد رفت...حالا حالا هام حوصله این جینگولک بازیارو نداریم
عوضش یاد گرفتیم چطور آدم ها رو دوست بداریم

فقط خنده بهت تحویل میدم . از درمان تو یکی عاجزم !

کیانا شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

ایول جوابت به زبون دراز خیلی خوب بوووووووووووووووود
(الان اگه اینو ببینه منو میکشه)

خواهش

نازنین یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ

دکتر لطفا شماره مطبتون رو بدین از منشیتون وقت ملاقات بگیرم.

مطبمون همین جاست !

لاکو یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ http://laku.parsianblog.ir

دکی چه کسی را دوست میدارد ایا؟

یک خانوم متشخص و مهربون و دوست داشتنی ! رها بانوی عزیز !

محدثه یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

شما همون دکتری نیستی که ما مریضمونو آوردیم عوض کلش زبونش مو در آورد؟!
بدم در مطبتو گچ بگیرن؟
خجالت نمیکشی به اسم دکتر ملتو بدبخت میکنی؟!

حرف درست نکن !
برو بینم بابا !

الهام یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ http://sampad82.blogfa.com


ای وااااااااااای ترکیدم نیما!
خیلی باحال نوشتی....

دخترک زبون دراز سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ق.ظ http://www.dokhtarezabonderaz.blogsky.com

با توجه به جوابی که دادی لازم نیست که من چیزی بگم دوستان همه شاهدند دیگه مدارک اسنادشم موجوده لازم نیست بپرسم که بگم یا نگم از دکتر مملکت بعیده دروغ گفتن اصلادورغ می گویی به من چه تو خجالت نمی کشی به منی که این هوا سن دارم بی احترامی می کنی یعنی پاشو وایسا تعظیم کن به بزرگترت بعدم دیگه هیچی فقط دست عوامل استکبار رو شد شما میخواستید سن مارا پایین بیاورید و شایعه پراکنی کنید که موفق نبودین به لطف برادرن گمنام وبلاگستان ...

خدایا شفاء عاجل عنایت فرما !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ

دکتر جان مرسی
تو که ناهید و دخی رو کشتوندی با این طبابتت!
راستی در مورد این جوونایی که عاشق می شن دور از جان شما و آخر و عاقبت قصه شون و نگرانن که چی میشه آخرش و اونه آسمون و اون یکی زمین ولی پیش همن...!
اه اه کی منصور روشن کرد اینجا؟؟؟
عشق جنجالی چیه؟؟کیه؟
کییییییییییییییییییییه؟؟!!

کلا هرکی عمودی بیاد داخل مطب ، افقی میره بیرون !

شما میگم یه وقتی از منشی واسه خودت بگیرا ! بد نیست !

ماه نو-بهار سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

اون بالایی من بودم

کلا همینجوری بدون نام کامنت میدی همیشه !

م . ح . م . د پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ http://baghema.blogsky.com/

دکتر ؟! من یه مشکلی دارم ...

چیکار کنم خانوم س هم منو دوس داشته باشه ؟!

من متاسفم پسرم . برای تو هیچ کاری از دست من بر نمیاد . بیا بریم حرم دخیل ببندمت !

ما(ریحانه) جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

جواب کامنت ها رو میدی ؟؟؟ قربون دستت میرفتی کامنتای من رو هم جواب میدادی دیگه...
بعدم دکی ما رو از چی میترسونی.. ما گرگ بارون خورده ایم.. باکی نیست .. بپیچ نسخه را تا بپیچم نسخ!!! بر وزن بچرخ تا بچرخیم...
بازم تبریک بابت نوگل خندان...

میگن هرکسی مسئول رفتار خودشه . شما هم مسئول کامنتای پست خودتی !
خواهیم دید گرگ بارون خورده !
بازم مرسی

بهنام جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.delnevesht2011.bogfa.com

دکترررررررررررر من سوالی ندارم همینجوری اومدم مطب حالتون رو بپرسم! باید ویزیت بدم؟!

ویزیت که چیزی نیست . باید خیلی چیزا بدی !

عاطی دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ق.ظ

سلام دکتر مشتی .
یه سوال : چجوری میشه دل کند ؟ راه کلی بگو که برا همه مدلش جواب بده چون بیشتر نمیتونم توضیح بدم . اگرم تونستی خودت برا چند مدلش که مهمتره راه بده . مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد