قانون توانگری!!!

 « قانون خلاقیت این است که به جای این که آرزوهای دیرین خود را با این بهانه که رؤیاهایی محال هستند سرکوب کنید، به طرزی سازنده به آنها بنگرید. یعنی بدانید که آرزوهای راستین شما چیستند، و آنگاه از آرزوهایتان فهرستی تهیه کنید. به طور منظم به سراغ آنها بروید و در صورت لزوم آنها را عوض یا جابجا کنید. وقتی آرزوهایتان را می‌نویسید، جایگاه ذهنی آنها نیز منظم می‌شود.»
 

 «می‌خواهم دیگر بار وعده گوته را به یادتان آورم: انجام آنچه را که می‌توانی یا می‌اندیشی که می‌توانی، آغاز کن! در جسارت، نبوغ و اقتدار و اعجاز نهفته است.»

 این جملات قسمتی از کتاب قانون توانگری اثر کاترین پاندر نویسنده و کشیش آمریکایی است که خانم گیتی خوشدل آن را به فارسی ترجمه کرده و توسط نشرپیکان به چاپ رسیده . هنگامی که ایده های توانگری و کسب ثروت به سراغ کاترین پاندر آمد ابتدا آنها را در زندگی خود به کار بست و به ثروتی عظیم دست یافت پس از آن این ایده هارا در قالب کتاب ذیل عرضه کرد تا این توانایی را با زبانی ساده و گویا به همه بیاموزد. 

سبک زیبا و داستان‌گونه نویسنده، ترجمه روان کتاب، ذکر منابع و مراجع مختلف، دسته‌بندی صحیح مطالب،‌ ارئه راهکارهای عملی، آموزش صحیح استفاده از جملات تأکیدی مثبت و بسیاری آیتم‌های دیگر نقاط قوت این کتاب می‌باشد که امیدوارم با مطالعه و استفاده از اصول مطرح شده در این کتاب کم‌کم به قدرتهای درون‌تان ایمان بیاورید و در جهت رشد و ارتقاء مادی و معنوی خود قدمی بردارید!


                                                 

 

تجربه شخصی:

 من این کتاب و تاحالا سه بار خوندمش ،متن ارامش بخش کتاب باعث میشه روحت تازه بشه .جملات خاص کتاب که البته بیشتر از انجیل انتخاب شده خیلی میتونه تو تغیر تفکرمون اثر بذاره . به نظر من از اون دسته کتابایی که اگر حتی علاقه ای به مطالعه ندارین بازم ارزش یک بار خوندنو داره .


دعای پایانی :

«سؤال کنید که به شما داده خواهد شد. بطلبید که خواهید یافت. بکوبید که برای شما باز کرده خواهد شد. زیرا هر که سؤال کند یابد و کسی که بطلبد دریافت کند و هر که بکوبد برای او گشاده خواهد شد.»

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حدیث یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ http://khatkhatihayman.blogfa.com

ممنون از معرفی کتاب
این بخشش که اینجا گذاشته بودین جالب بود..

دخترآبان سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://fmpr.blogsky.com

خیلی کتاب جالبیه اگه بخوام توی این دسته کتابا طبقه بندیش کنم اول آیین زندگی و بعدش هم این

میلاد جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

ممنون واسه معرفی
اما این نوع کتابها و کتابهایی شبیه نوشته های فلورانس اسکاول فقط باعث میشه آدم پیش خودش بگه مرغ همسایه غازه...
الان دیگه کار ازین حرفا گذشته
یه ذره هم روحیه ی آنارشیسمیمونو تقویت کنیم.
به هر حال مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد