شرارت های فوضولچه ۳

 

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام بعد از تاخیری که در نشر مجله بوجود اومد در این سری مجله به بزرگان بلاگستون گیر می دهیم !! 1- کیامهر کوآلا می شود ! 2- تیراژه تحت تاثیر فیلم فارسی جوگیر می شود ! 3- محسن خان کرگدن سلمان خان می شود ! 4- رادیو بیییییپ هرکاری می کند جز خنداندن ! 5- پوریا شایعه پراکنی می کند ! و پست های برتر هفته : مناجات خواجه نیمه جدی زنجانی ! و مجله ی مورد نظر رفته گل بچینه !    

 

1- والا ما نمی دانیم این کیامهر خان بزرگ بلاگستان چرا پا توی کفش ما می کند ! مگر خودت کفش نداری کیا هان ؟ والا از روزی که مرحوم شیرزاد مرحوم شد تا همین امروز این جناب کوالا نما ! چسبیده اند به آن روز شوم و هیچ جوره ول کن ماجرا نیستند ! به جان خطیر خودمان شیرزاد رحمت الله علیه اگر زنده بودند هم اینقدر پست نمینوشتند طی این مدت که این کوالا نما نوشتند ! خلاصه کیا جان هوای خودت را داشته باش که همین شب هاست که شیرزاد به خوابت بیایید و بگوید بکن از ما رفیق ! خلاصه ی کلام وبلاگ کیامهر جوگیر شده که کوالاست و به آن روز لعنتی 6 انگشتی چسبیده ! و وارد جوگیریات که شوید گویا مجلس روضه ای است و حاج سعید حدادیان آن بالا جلز ولز / جلض ولض /جلظ ولظ / جلذ ولذ (( یعنی من کشته مرده ی این زبان پارسی ام )) می کند ! عزیز جان افراط این قدر هم خوب نیست !

 

۲- آقا جان ما یک گوگولودر فامیل داریم که هر فیلمی می بیند تا چند روز حرکات بازیگران فیلم را تکرار می کند ! حالا این تیراژه نیز به گمانمان همان گونه شده ! تیراژه جان از دوست های گل ماست اما وظیفه ی خطیر فوضولی ایجاب می کند که گیر دهیمش ! سرکار خانم رنگین کمون یا قوس قزح ! در دو پست اخیرش در گفت و گو با بابا بزرگ مرحوم و "او" علیه السلام چنان زدند تو خط فیلم فارسی که بهروز وثوقی و فردین و ناصر ملک مطیعی جلویش لنگ می اندازند ! خوانندگان بلاگ تیراژه حتما صحنه ی گرد زدایی تیراژه از دوش "او" را به یاد دارند ! این صحنه به قدری خوب از آب در آمده بود که ما گفتیم تیراژه سیبیل داره ! و هر آن منتظر بودیم قداره ای چیزی بکشد ! تیراژه جان خواهشا اصلا سمت دیدن فیلم های اسلشر (( اره- جیغ- مقصد نهایی )) نرو که اطرافیانت را دچار مشکلات عدیده خواهی کرد !  

 

3- مردها دو قشرند یا بدنسازی رفته و دارای سیکس پک (( شکم شش تکه )) و یا مرد اصیل ایرانی دارای اضافه بار بر روی کمربند ! گروه اول عشق بدنشان را دارند و هی روی آن مانور می دهند ! (( سلمان خان در اغلب فیلم های بالییوودی )) و گرو ه دوم همواره سعی دارند با پیراهن های بلند اضافه بارخود را قاچاقی رد کنند ! اما در این میان محسن خان کرگدن در اعتراض به همه ی کن شلوار پوش های مجالس عروسی با پیرهن یقه باز تا ناف (( به جان خودمان خودش گفت )) به عروسی رفت تا هم به همگان بفهماند سیکس پک اصلا هم چیز عجیبی نیست و شکم داشتن خیلی هم خوب است و هم اولین قدم را در راستای برقراری صلح بین دو گروه مرد ها بردارد !! 

 

 4- والا ما روزی در بلاگ یگانه خاله ی ترسناک بلاگستان ریحانه بانو خواندیم که اولین رادیوی صد در صد خالص طنز بدون اسانس غیر طبیعی به عرصه بلاگستان پا نهاد ! رفیتم و با شوق دانلود کردیم عینهو بز زل زدیم به صدایی که می آمد و هی منتظر بودیم که با خنده روده بر شویم ! اما بدتر از این سریال ساختمان پزشکان نه تنها نخندیدیم بلکه توی ذوقمان هم خورد ! فکر کنید رادیوی طنز موسیقی متن شماره ی 1 اش اهنگ های سنتی بودند که ما را یاد رادیو پیام می انداخت و هر آن منتظر بودیم که بگوید از اتوبان همت به فلان جا ترافیک سنگینی برقرار است !! در شماره ی 2 این اشکال رفع شد اما مشکل بعدی حضور حامد خان در تک تک نقاط این مجله است ! آقا جان گیریم سردبیری نباید زوری همه جا باشی که !! هم مصاحبه می کنی هم بلاگ زرد معرفی می کنی هم نمایش اجرا می کنی ! ای بابا !! آدم سید محمد حسینی خدابیامرز مجری طنز رو هم اینقدر ببینه زده میشه ! اینقدر اصرار نورز به وجودت اخوی ! مثلا همین محمد ما ! سر دبیر است اما کلا در حکم کلم بروکلی هم حسابش نمی کنیم ! تازه واسه اینکه دلش نشکنه گفتییم سه چهار خطی بنویسه اول مجله که اونم هیشکی نمی خونه !! والا !!!!  

 

پست های برتر این دهه را پست های بلاگ نیمه جدی بانو معرفی می کنیم و پستی که کوروش خان از خجالت بچه های مجله درآمد حسابی ! و ما لقب خانم مارپل بلاگستان را به این بلاگ نویس مرد به صورت افتخاری تقدیم می کنیم ! این مهندس بیکار ! نشسته بلاگ تک تک افراد مجله رو انالیز کرده تعداد پست ها رو برداشته یک سری تطبیقات انجام داده و نتیجه گیری کرده ! خداییش آدم اینقدر پی گیر !! کوروش خان زانو بزن ! من تو را شوالیه دون مارپل دو مونتس دی بیکار ! می نامم ! باشد که در راه خدمت در بلاگستان از هیچ تلاشی مضایقه نکنی ! در پایان باید بگم : تو خوشگلی همه راست می گن با نمکی همه راست می گن * تهران رو ال ای کن گور بابای ایکون ! اگر یک لبخند بر لب هرکدومتون نشسته باشه شخص شخیص فوضولچه به هدفش رسیده ! در پناه حق 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
ناهید شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.nahid2369.blogfa.com

خسته نباشی مادر جان

تیراژه یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

ای بترکی پوریا.ولی خدایی خیلی جالب بود..دمت گرم پسر

حدیث یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ http://khatkhatihayman.blogfa.com

خنده بر لبانمون نشست باحال بود و البته از این باحال تر پست آقا کوروش بود..
با این که شناختی زیادی رو بچه ها ندارم ولی کلی خندیدم با خوندن پستش..

دخترآبان سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ http://fmpr.blogsky.com

بند 4 پیوست شود برای وبلاگ دکتر حامد :)))))

دکتر حامد | ایالت خودمختار روانی ها جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ http://ravaniha.ir

آقا الان به سمع و نظر ما رسوندن به ما گیر دادند :))) خیلی باحال بود.دست مریزا.
والاه ما هم از صدای خودمون حالمون دیگه بهم میخوره :دی
البته خوب یه علت کمبود مجری هستش که من همش اجرا میکنم که به زودی این مشکل هم برطرف میشه:دی

علی یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ق.ظ http://monti.blogfa.com

رادیو رو خوب گوش ندادی چون تنها برنامه ای که آهنگ سنتی داشت آخرین برنامه رادیو بییب ( شاهنامه سرایی بود ) و ما بقی آهنگ های دیگه بود...
شاید هم از آخر به اول گوش دادی. به هر حال ما سعی کردیم متناسب با هر سلیقه یک برنامه داشته باشیم چون ذائقه جمعی مشترکی وجود نداره که همه رو جلب کنه و میبینی یک برنامه یه عده خوششون میاد و یک عده خوششون نمیاد و این طبیعی . این نقد شما جزو دسته بندی نقد احساسی ( نقد ادبی آقای شمیسا ) به حساب میاد. در مورد ساختمان پزشکان هم نظرم با شما مخالف است. میبینید یکی از یک کار خوشش می آید و یکی نه!
ولی به هر حال یک نظره

فاطمه پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ http://manekhodam.blogfa.com

ژاکلین جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ http://17pm.blogfa.com

یه کف و هورای مرتب! دلم شاد شد فوضولچه:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد