شرارت های یک عدد فوضولچه

 اهم اهم !! یک... دو... سه ... امتحان میشه !!

 

سردبیر : مردک تو هنوز نفهمیدی  اینجا رادیو نیست مجله است ٬ بنویس زودباش باید بره واسه ویرایش و تایید. تا حالا توی مجله کار کردی ؟


ای بابا !! اینجا هم که ارشاد هست و باید تایید کنه ! بله قربان من 6 ماه طی میکشیدم توی روزنامه کیهان .

 

سردبیر : مردک بدو توضیح بده واسه خواننده ها فلسفه وجودتو ، بعدشم شروع کن  به نوشتن پستت ! 

من : چشم بابا دهع ! دوزار می خوای تهه ماه بذاری کف دستمون  بعد  واسمون تریپ فرعون برداشتی هی دستور میدی ها !

 

 

به نام حضرت دوست


سلام خدمت همه ی شما خواننده های دهه 90 !


زود و سریع برم سر اصل مطلب که یه عده جوون که به جز من هرکدوم تو زمینه ی فعالیت خودشون جزو خوب ها هستند ، دور هم جمع شدن و مجله ی الکترونیکی یا شایدم وبلاگی رو درست کردن . خب از اون جایی که تو هر جمعی بالاخره به یه ساز مخالف و ضعیف احتیاج هست ، من هم دعوت شدم به این جمع تا شمع و گل و خار دور هم جمع شده باشه!

فلسفه ی وجود من اینجا اینه که در تقش خانوم مارپل(ه) ظاهر بشم و سر تو هر سوراخی کنم و سوتی بگیرم و اتفاقات جالب رو بیارم تو مجله ! وظیفه ی خطیر زرد نگاری رو به تنهایی به دوش می کشم ! پس مراقب باشید چی مینویسید و سوتی ندید که سوتی گیریمون ملسه !!

 

برای شروع با چند تا عکس که خوب خودشون گویای عمق فاجعه هستند ، شروع می کنم.

 

 

1- خیلی جالبند بعضی از این آگهی ها و اطلاعیه ها ! عزیز دل ، برادر و خواهر دینی عزیز ، میری مسجد به شیر دست نزن دیگه آخه !


 

 

2- ببینید دانشجوهای محترم ، سر به سر همکلاسی های دختر خودتون نذارید  . آخه نمیدونی که  اون دنیا چه بلایی سرت میاد ؟‌  

 

 

 

3-  در سال جهاد اقتصادی باید اقتصادی فکر کرد میگی نه ؟ نگاه کن ! 

 

 

4- آقا جان رفتی ماه عسل گل کاشتی ، برگشتی که چی ؟   رفتی یه سازی زدی که 9 ماه بعد صداش در میاد حالا باید هی هی بدویی دنبال پول واسه .... 


 

5- قانون مداری ِ دانشگاه و کشور یعنی این :


 

 

6- پول پروژه های کشور از کجا میاد ؟ مالیات ؟ نخیر عزیز ، به انگشتاش توجه کن!! 

 

 

۷- یعنی آخه ، شما بدحجاب های محترم واقعا از ادیسون کمترین ؟‌  نه واقعا کمترین ؟ خداییش کمترین ؟

 


 

 

۸- برنامه ی 7 یکی از بهترین مکان ها برای سوتی یابیه !! در هفته ی گذشته که داوود رشیدی مهمون برنامه بود ، قرار بود در رابطه با دستمزد زیاد بازیگر ها صحبت بشه اما جناب داوود خان در مورد طلاق دختر همسایشون تا شغل شوهر دختر داییش و ... حرف زد الا دستمزد گزاف استار های سینما !! اون آخرم که فری خان جیرانی گفت بحث رو اجمع بندی کنید ؛ ایشون به جای جمع بندی شروع کرد به گفتن سمت های اعضای صنف بازیگریه و نکته  ی جالب این وسط سمت علی دهکردی بود که به عنوان "عصای دست انجمن" معرفی شد !!

 

در این راستا من هم اعضای مجله رو اینجوری معرفی می کنم !!

 

محمد اراکی : نقش چکش مجله رو بر عهده دارند و هی تو سر اعضا می زنند که کاراتون رو به موقع انجام بدید و هی وسط دفتر مجله داد میزنه : من خانوم "س" رو میخوام .

 

نیما مشهدی : ایشون در امر چکش زنی به محمد خان کمک می کنند و با حفظ سمت وظیفه ی سنگین روابط عمومی رو بر عهده دارند و به عنوان تلفن عمومی هم ازش استفاده میشه !!

 

خاله ریحانه : ایشون در عین حال که خاله ی من می باشد ، وظیفه ی کل کل با سردبیر محترم رو بر عهده دارند و کلا مخالف همه چی است ! امان از زبون تیز این خاله ی ما !!

 

تیراژه کافه چی : ایشون در کافه ی شان میشینند ، قهوه میخورند ، روزنامه میخوانند و با تحلیل هاشون میزنن تو دهن هرچی جامعه شناس محترم هست !!


بهنام مصاحبه چی : نکه عضو باشگاه خبرنگاران جوان بوده ، واسه ما قپی میاد !  

اما هرکی ندونه من که میدونم چه مصاحبه هایی داشته !  

خدا به داد مجله برسه !




9- جونم عشقولانه !! جونم لاو !!  

 


 

 

 

 خوب واسه شروع و استارت همین قد کافی بود فکر کنم ! یادتان باشد که ما پشت مانیتور نشسته ایم و هر آیینه امکان دارد بیایم بلاگتان تا سوتی بگیریم !! از هفته ی بعد این جا جنجالی تر می شود !!


راستی خداییش من چی بگم به این ؟



 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
طه شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ

یک ایده دارم!در این راستا میتونی از بچه های وب هم خیلی کمک بگیری که سوتی هایی که میبینن رو بهت میل کنن.به خصوص دوستان دانشجو که دانشگاهها محل زاد و ولد سوتیهاست!

ممنون طه جان حتما استفاده می کنم

فاطمه (شمیم یار شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ

سلامممممم
معرکه بود بچه ها عالی
دستت درد نکنه فضولچه جان

ممنون

الهام شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://sampad82.blogfa.com

سلام تمشک! سلام کوالا!
سلام نسکافه!
سلام فضولچه!
سلام آفتاب پرست سابق؟
پوریا بودی دیگه درسته؟‌
یادم رفته آخه!!
پوریا من خدای سوتیم! اون طرفا نیا جان عمت!!

سلااااااااااااام
حتما میام

عاطی یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ http://parvaze67.blogfa.com

سلام .
خیلی خوب بود . آخرشبی کلی حال کردم . با پیشنهاد طه موافقم زیاد .
از آشنایی با شمام خوشحالم . چه کرد این مجله شب اولی .

حتما استفاده میشه از پیشنهادتون

خدیجه زائر یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ق.ظ http://480209.persianblog.ir

زبونم بند اومد انقدر تو دلم خنده کردم الهی اه من مادر دامنتو بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه نگیره!!!!!!!!!نمیگی صبح به این زودی کجا بریم بخندیم؟ استارتتون که محشر بود

نگید بابا !! ما قرار سر حال بیاریم شما ها رو نه این که موجبات اتفاقات نا میمون رو ایجاد کنیم !

لاکو یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ http://laku.persianblog.ir

سلام
استارت که خوب بود
امیدوارم بهتر تر هم بشه
منتظر شماره بعدی تون هستم

ممنون از حضورت

تمام سعی ما بهتر شدن تو هر شمارست

silent دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://bikhialeeshgh.blogfa.com/

سلام
خیلی خنده دار بود
مرسی

سلام دوست عزیز
هدف ما خندوندن شماست

خواهش میشه

بهار پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام
من یه سوتی خیلی باحال ژیدا کردم
ولی خوب مشخصات یه بنده خدایی همراهش هست
اگه می تونید یه جور ویرایشش کنید که اسم اون بنده خدا حذف بشه براتون بفرستم.

ماه نو-بهار پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

سلااااااااام
عالی بود
مردم از خنده
اییییییییییییییییییییییول

نازگل دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ http://khoneyenazgol.blogfa.com

خیلی خوب بود..موفق باشین

رهگذر دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ http://mario22.blogfa.com/

به نظرم خوب بود برای شروع کار . اما همین که محدودش کنی به وبلاگستا و سایتها بهتر هم می شه! می تونی هر وقت هم که سوژه کم آوردی یه سر به خبرگزاری فارس بزنی برای چند ماه توپ می شی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد